Plus och minus i nuet

+++++ / Första steget till drömmen, önskan och lyckan är tagen
+++ / Tjugoåtta dagar kvar till flytten
+++ / Förlängning på jobbet med cirka två veckor
++ / Min pojkvän, mitt hjärta - vad glad jag är att det är vi
+ / Efter morgondagen väntas två välbehövliga lediga dagar
+ / True talent och Idol



- - - / Schemat på Vendela är snart slut - inga fler schemalagda arbetspass
- - / Kylan - vintern närmar sig vilket resulterar i för kallt med promenader, cykelturer och att inte lika mycket tid spenderas utomhus
- / Att jag inte spenderar mer tid på Ljusbubblan som bland annat har underbart härliga massagefåtöljer som så fint hjälper tillfälligt mot stress och min onda rygg

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0