Om två ynka veckor

Igår på dagen blev det först en cykeltur till Arbetsförmedlingen och sedan en liten titt på Åhléns för att se om jag hittade något till lägenheten, vilket jag faktiskt gjorde. När jag väl kom hem blev det ännu en cykeltur fast denna gång tillsammans med älskling till Bomhus för att låna bilen och åka iväg på jakt efter kakeldekor,- vilket vi tillsist hittade.
Kvällen bjöd inte på så mycket mer än lite packning och några avsnitt av serien The walking dead - som för övrigt är en bra serie, som jag faktiskt kan rekomendera till er som inte sett den.

Idag är en ny dag och endast två veckor återstår till flytten - om vi inte lyckas få nycklarna tidigare vill säga. Idag blir det en dag full av packning, städning och fixning överallt i lägenheten.
Nu finns det inte ord för hur mycket jag längtar till första november.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0