Mitt sista schemalagda arbetspass avklarat

Idag har jag genomgått mitt sista schemalagda arbetspass på jobbet vilket idag medfört massa hejdån, inlämning av nycklar och en Josefin som både vuxit som person och blivit mer lärorik.
Jag är både glad och tacksam att jag fått vara på det här jobbet över sommaren-/hösten eftersom den varit så pass givande. Jag älskar arbetet med människor och bara längtar att få bli inringd att vikariera på det här jobbet och även andra jobb såklart för att utveckla både mig själv och mina kunskaper inom denna yrkesgrupp.

Med enkla ord är jag bara så glad att jag haft det bästa jobbet med den bästa arbetsgruppen samt att jag mött människor som jag sent kommer att glömma.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0