Min lördag

Dagen har varit fullspäckad och ännu är det inte slut. I förmiddags blev jag upphämtad av familjen för att åka en sväng till Valbo köpcentrum där vi kikade runt i några affärer som bland annat Ikea.
Det blev även en måltid för oss i restaurangen på Ikea,- trots att det var mycket folk, trångt och inte den mest mysigaste restaurangen att äta i så var det trevligt - jag älskar verkligen min familj och vi kommer förevigt hålla ihop i ur och skur ♥

Därefter mötte jag upp pojkvännens syster och hennes familj för att promenera till en lokal där ett sexårskalas höll hus. Det var min pojkväns brorson som firades. Tänk att han redan blivit sex år gammal,- när jag och älskling började umgås från första början var brorsonen endast två och ett halvt år gammal ungefär.

Väl hemma igen blev det en massa packning och rensning - tänk att det aldrig tar slut. Sedan har vi även gjort iordning lite inför morgondagen som är viktigt att ta med till nya lägenheten. Nu ska jag fortsätta min kväll här i pojkvännens lägenhet för att fixa, dona och packa samt invänta morgondagen. Det är minsann mycket att ta itu med.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0