En tidigare inflyttning

Dagens bästa var glädjesamtalet vi fick ikväll att vi inte behöver vänta elva dagar till innan vi får flytta in i lägenheten utan vi får nyklarna till den redan på söndag,- i övermorgon med andra ord. Tänk så bra det kan bli ibland och glad är jag över det.

Eftersom det skulle bli så hemskt stressigt att flytta in den första november då vi egentligen skulle flyttat är det super att vi får det i helgen, just för att jag inte har en större lust att tacka nej till jobb. Jag älskar mitt jobb och vill verkligen jobba så nu kommer jag hinna med det också.

Så med andra ord kommer vi i övermorgon börja fixa och dona i nya lägenheten utan all stress samt att vi har elva dagar på oss att städa i älsklingens lägenhet.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0