Stresstisdag

Tisdagen är nu över och skönt är det för det har känts lite som en stressdag. Efter att ha vaknat blev det en tur till stan för att träffa på Ida för att vi båda skulle utföra några ärenden samt ett möte jag skulle på vid ett-tiden.

Efter att ha utfört våra ärenden och hunnit med en hel del snack åkte jag med pappa till Valbo för att vara smakråd till honom gällande finkläder han skulle inköpa och vi hann komma fram till mycket snyggt som skulle passa. En Ikea-sväng och även på Coop hann jag med trots att det snart skulle stänga, just för att jag behövde handla hem några saker. Men jag fick med mig i princip det jag behövde hem trots att vi stressade igenom affärerna.

Väl hemma har jag bara suttit framför datorn för att leta jobb att söka och några få har jag nu ansökt till. Nu blir det till att slappa innan sovtime, imorgon blir det minsann ingen sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0