Söndag

Lunchen med Tessan tidigare idag var väldigt trevlig, just för att träffas och ta igen lite snack eftersom det var rätt längesedan. Efter lunchen tog jag mig en sväng på stan för att titta in i några butiker och fick bland annat med mig ett par örhängen hem som kan passa till fest, så de är jag nöjd över.

Eftermiddagen har spenderats till attt tvätta och städa lite här hemma, tänk att dessa flyttkartonger aldrig blir helt upplockade och att det ska ta sådan tid att få allt på plats - jag är mer som person att vilja ha allt klart och på plats direkt. På kvällskvisten här har jag druckit te till True talent och bara slappat i soffan, programmet håller på ännu men jag passar på i pausen att kika in här. Nu blir det tillbaka till soffan och True talent.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Köpte du svarta fjäderörhängena ;)

2011-11-06 @ 22:32:11
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0