Farsdagsuppvaktning

Som tidigare nämnts var mina föräldrar hembjudna hit över en fika för lite farsdagsuppvaktning. Det blev prat, fika och present till pappa som han blev nöjd över. Därefter åkte vi för att handla och jag har efter det bara tagit det lugnt hemma framför tvn - hur härligt som helst.
Jag tänker faktiskt inte göra mycket mer ikväll än att slappa i soffan vid tvn. Klockan halv åtta börjar True talent som måste ses eftersom jag följt det och det ikväll är final - spännande att se vem som kammar hem storvinsten.

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Vad tycker du om mina "Little Miss Sunshine" foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-13 @ 17:18:10
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0