Haparandabesök till Gävle

Efter kursveckan i Skellefteå var slut hämtade jag och Nadja upp Emil på busstationen som åkt från Haparanda, för att sedan börja färden mot Gävle. Efter den långa bilresan med små raster här och var kom vi tillslut fram till Gävle på natten, innan vi lade oss och sov tog vi oss en pratstund med pappa. 

På morgonden därpå, igår med andra ord, tog vi oss en sovmorgon innan vi for ut på stan för att kika runt och även så visade jag runt de i Gävle för att visa hur jag bor. Avslutningsvis åt vi middag med efterrätt med min pojkvän och familjen vilket var mycket trevligt. Jag och Nadja fick även examenspresent utav mina föräldrar. 

Vid cirka sjutiden lämnade de Gävle för att åka till Stockholm och jag må då säga att det var kul att de kom förbi och jag ser fram emot när de kommer hit på hemvägen från Stockholm :) ♥

Därefter besökte jag och min älskade pojkvän hans mamma med familj innan vi avslutade kvällen med en riktig myskväll ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0