Haparanda

Nu är jag återigen i Haparanda, som ni kanske vet kom jag fram hit vid klockan halv nio på morgonen igår efter att ha rest hela natten. Nadja och Emil hämtade upp mig på busstationen och vi började med att umgås och plugga lite på altanen i solen. Även Elin kom förbi en stund senare mot eftermiddagen och pratade med oss ett tag. Vi tog oss även en sväng till Rajalla, köpcentret, i Finland för att kika runt i affärerna.
Mot kvällningen åkte jag tillsammans med Nadja, Kim och Emil till Kukkolaforsen, väldigt mysigt och fint ställe. Emil visade mig även några gamla kvarnar som fanns där som vi gick in i och kikade i. 
Vi avslutade sedan kvällen på ABC i Finland där vi åt en kvällis och pratade.

Hur som helst känns det jätteroligt att vara tillbaka här igen och träffa vännerna. Inte nog med det är trots allt vintern borta nu och våren är faktiskt kommen till Happis också! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0