Gårdagen

Igår var det fredag,- och en trevlig sådan. Nadja jobbade igår så jag började min morgon med att slappa framför Big brother, en stund senare kom Kim på besök och vi lade oss i solstolarna på altanen.

Sedan gick jag en promenad med hundarna en sväng innan jag gick över till Rajalla i Finland för att kika runt lite i affärerna, med mig hem fick jag ett par söta örhängen som ska användas ikväll. Därefter blev jag upphämtad av Kim och Emil för att äventyra lite i Happis, vi åka runt till några olika ställen som de ville visa mig. Vi gick även ner i en bunker och vandrade över en lång bro och stod precis mitt på gränsen mellan Sverige och Finland. 

Mot kvällningen blev det lite basketspelade och äventyra i Finland,- ett trevligt avslut på fredagkvällen :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0