Gårdagen

Igår kom Elin hem till Nadja och vi umgicks en stund, trevligt var det. Därefter tog vi oss en promenad runt om och mötte sedan upp Emil för att gå till Rajalla och kika på kläder, dock fick vi inte med oss något hem därifrån. Sedan klippte Elin mitt hår så nu känns det mycket fräschare och friskare. Inte nog med det har jag glömt bort att skriva att jag nämligen blonderat mitt hår under tiden jag varit här. Jag är faktiskt nöjd och trivs med att vara blondin. 

När Nadja väl slutat på jobbet hämtade hon upp mig och vi for till affären för att köpa godis inför kvällen. Vi hälsade även på hennes vänner en snabbis och satt ute i solen innan vi åkte vidare till filmkvällen med godis och vännerna.
Den trevliga kvällen avslutades med ett Big brotheravsnitt för mig och Nadja.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0