Examen

I fredags tog jag examen efter tvåårs studerande distans via Umeå univdersitet där jag studerat psykiatrisk omvårdnad. Efter dessa två år kan jag nu säga att jag är utbildad innan psykiatrin och hur härligt känns inte det? Jag är väldigt glad att jag klarade dessa två år och jag hade aldrig gjort det utan min underbara vän Nadja. Vi har haft det roligt under studietiden och lärt känna varandra så väl att jag aldrig vill mista en vän som henne :) 


Under kursveckan i Skellefteå hade vi opposition som vi klarade och skönt var det, eftersom jag var så pass nervös att jag höll på att sjunka genom jorden. Vi hade även seminarium av det hälsobefrämjande arbetet och examensavslutning tillsammans sista dagen. 

Nu är jag färdigutbilad! YES, vi klarade det.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0