Efter firandet av lillebror

Efter att ha firat lillebror på hans födelsedag med familjen och mormor där vi tillsammans åt middag, efterrätt och även presentöppning begav jag mig på en promenad med Linnea. När jag kom hem åkte jag och pappa till affären för att handla lite, och den som körde bilen dit och hem var jag. Det är framsteg för mig att jag körde, trots att jag kör sakta och har hjärtat uppe i halsgropen hela tiden - det är jobbigt att köra just för att jag var med i bilolyckan för några månader sedan som gjort att jag inte vågar köra. 

Vad jag nu tänkt hitta på vet jag inte, det återstår väl att se. Faktiskt tror jag inte mycket mer kommer att hända ikväll :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0