Dagens lista

Dagens humör: På ett bra humör, dock lite smått seg och trött
Dagens klädsel: Jeans och t-shirt
Dagens frisyr: Håret är uppsatt i en hästsvans och är lite vågigt
Dagens smink: Foundation, puder, mascara och lite svagt med kajal
Dagens planer: Gratta min kusin som idag fyller fyra år och sedan åka hem till Bomhus för att sova där, vad mer som händer vet jag inte ännu
Dagens väder: Det har tidigare regnat och är nu kyligt för att vara majmånad
Dagens vill ha: Massvis med pengar och nya sommarkläder
Dagens tråkigaste: Vädret helt klart
Dagens bästa: Min och pojkvännen gosiga kattunge Silver 
Dagens nedräkning: En dag kvar till min lillebror fyller år.

Kommentarer
Postat av: tessan

Det är ingen app, jag går in på internet och bloggar som jag gör på datorn ;) därför blir det INGA stycken, jag blir tokig ;) haha puss

2011-05-03 @ 18:35:17
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0