Dagens lista

Dagens humör: Bra humör, det är ju trots allt snart helg
Dagens klädsel: Jeans och t-shirt
Dagens frisyr: Håret är uppsatt i en knut och med en fläta i luggen
Dagens smink: Foundation, puder och mascara
Dagens planer: Plugga med Nadja, handledning med läraren, uträtta ett ärende, träffa tjejen jag är kontaktperson till och ikväll åka hem till min älskade pojkvän
Dagens väder: Jag har ännu inte varit ute idag, men det ser ut att vara bättre väder idag än igår
Dagens vill ha: Examensarbetet färdigskrivet
Dagens tråkigaste: Ingenting speciellt vad jag kan komma på så här på rak arm
Dagens bästa: Att jag ikväll ska åka hem till älsklingen och en till sak som jag berättar senare eller imorgon :)
Dagens nedräkning: Tre dagar kvar - vad som händer då berättar jag som sagt senare eller imorgon

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0