Torsdagkväll

I tisdagskväll var det senast jag skrev här och varför det blivit så glest med uppdateringar är för jag inte haft någon tid över till att sitta här vid datorn eller ens haft lust då jag har annat för mig. Det blev hur som helst en timmes bodypump för mig och Nadja på kvällen i tisdags.
Igår var jag med Nadja och två vänner till Luleå där vi träffade studiekamraten Emma för att kika runt på stan vilket var så trevligt så. Sedan åkte dem vidare till några vänner i Luleå så jag passade på att åka hem till släktingarna för att umgås med dem resten av eftermiddag-/kvällen vilket även det var mycket trevligt. Vi var även till kulturens hus för att lyssna på låtsaskusinen som sjöng i kör. Det var cirka hundrasjuttio tonåringar som sjöng med världens energi och dem var verkligen duktiga. Därefter blev jag skjutsad till Nadja och hennes vänner innan vi for hem till Happis igen. 
Idag har jag umgåtts med en vän och hjälpt till att inreda en lägenhet lite granna vilket var trevligt. Vi for även över till Rajalla med en annan vän och där inhandlade jag en ny klänning. Jag och Nadja var även över till Tex i Finland för att handla hem lite grejer vi behöver, dock var den affären helt konstig och inget vi kommer återbesöka. Då vi letade efter dinkelmjöl och inte fann det var det inte lätt när personalen inte kunde svenska och inte ens visste vad det var för slags mjöl på finska när Nadja frågade dem.
Här på kvällskvisten har vi bara varit hos Nadja och strax är det sovtime för imorgon väntas en ny dag. Dock är jag ledig från praktiken så det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0