Måndag

Då var det måndag och början av veckan igen. Hittills idag har jag och Nadja endast hunnit med en dag på praktiken, dock fick vi sluta tidigare och har därför även hunnit med ett besök hos hennes mamma. Nu blir det två timmars slapptid för oss innan vi ska sätta igång med tvättstugan

Dagen igår var trevlig, jag och Nadja fick besök av klasskamraten Marie och hennes partner över dagen vilket jag tyckte var roligt. Bland annat så tog vi oss en shoppingtur Rajalla och en sväng på Ikea då denna Ikea är den enda som finns här uppe i Norr - den närmsta ligger i Sundsvall

Sedan blev det blev en lugn kväll då vi såg Sex and the city med två vänner till Nadja. Dock hade vi alla sett filmen men den är bra och kan därför ses igen. Jag missade därmed Big brother och Solsidan igår så jag hade nu tänkt se dem missade avsnitten. 



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0