Lördagsbravader

Vilken underbar känsla jag fick imorse när jag vaknade självmant utan att väckarklockan väcker mig. Eftersom Nadja jobbat hela dagen har jag passat på att promenera runt för mig själv med systemkameran i handen. Det blev en hel del fina bilder och promenaden två timmar och fyrtio minuter var jättehärlig. Dock kände jag mig förfrusen när jag väl kommit tillbaka hem till Nadja.
I skrivandets stund håller jag på att fixa mig iordning för lördagens bravader. Först och främst ska jag och Nadja äta middag hemma hos hennes föräldrar, därefter blir det fest och utgång på en krog i Finland.

Ha en bra lördag med er.

Kommentarer
Postat av: Madsidun

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-09-09 @ 09:51:50
URL: http://madsidun.bloglabel.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0