Fredag och lördag

Denna helg har varit en lugn och trevlig helg.
I fredags hade jag och Nadja en riktig hemmakväll där vi såg tv, lyssnade på musik och bara umgicks. Lite senare på kvällen kom en vän till Nadja för att umgås med oss och det blev då spel och lyssnade på gamla roliga låtar från flera år sedan. Kvällen var trevlig och när den var över somnade både jag och Nadja som en stock.

I lördags, igår med andra ord, tog jag en riktig sovmorgon som var välbehövligt. Nadja jobbade hela dagen lång så jag passade på att hitta på något, jag tog då en promenad till Rajalla i Finland för att kika runt i shoppingcentret och med mig hem fick jag ett par nya jeans och underkläder.
Väl hemkommen från promenaden ringde Nadjas vänner och frågade om jag ville komma över och umgås och spela spel, så resten av eftermiddagen/kvällen bestod av att umgås och spela spel. När Nadja väl slutat kom hon och hennes vän och hämtade oss alla och vi till Nadjas föräldrar ett tag där vi drack te. Sedan åkte vi till ABC i Finland för en fika och pratstund och därifrån åkte vi vid elvatiden. Då tog vi oss en biltur till Nikkala fram och tillbaka innan vi avslutade den trevliga kvällen :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0