Fredag

Idag var sista praktikdagendagverksamheten Gripen och jag kommer på måndag fortsätta praktiken gruppboendet Gläntan. Tänka sig att det redan gått tre veckordagverksamheten, så fort tiden kan gå ibland. På praktiken idag så åkte jag, Nadja och två klienter till Riekkola - men mer om det imorgon.

Efter praktiken idag skulle Nadja åka iväg till jobbet så jag tog mig en promenad för att möta upp Nadjas kompisar och vi åkte till några affärer innan vi gymmade, solade och bastade.
Under tiden vi bastade och det blev för varmt i bastun sprang vi ut i snön och rullade oss där och sprang sedan in till bastun igen. Efter denna eftermiddag kände man sig som en ny människa och det var så härligt att få gymma, sola, basta och bara ha en lugn fredag.
Närmare kvällskvisten då Nadja slutade på jobbet åkte vi och hennes kompisar till en restaurang där vi åt trerättersmiddag. Det var en mysig fredag och nu ser jag på Big brother som i vanlig ordning innan vi tänkt sova


Bilden är från Riekkola idag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0