Del 7: Årsresumé 2010

Oktober
Denna månad började med stanrunda för lite shopping, då jag även hämtade ut bilderna från undervattenskameran vi hade i Grekland och även pluggning av skolarbeten. Jag hade även en fin bränna kvar sedan semesterveckan i Grekland som ägde rum i September. 
Det blev även lite jobbarnätter samt grattning av morbror hemma hos min mormor tillsammans med familjen. Jag gjorde även ett inköp utav Fitnessbräda till Nintendo wii som jag blev nöjd över och tränade en hel del på både för mig själv och med vännerna. 

När det gäller pluggandet påbörjade vi en ny kurs i utbildningen så det blev ett bibliotekbesök för att låna en hel drös med böcker att använda till plugget. 

Jag och Linnea hade en tjejkväll cirka en vecka in i månaden. Vi lagade mat, såg filmer och hade roliga pratstunder om bland annat minnen. Självklart blev det även massa myskvällar med min älskade pojkvän som gillas enormt mycket. Restaurangbesök och bio blev det för mig och min älskade också, myspys med andra ord. 

Tessan fyllde tjugo år denna månad också, det firades genom att hon hade en fest hemma hos henne med trevliga människor. Jag umgicks även en gång i veckan med tjejen jag är kontaktperson till och en vecka gick vi på 3D bio på filmen Dumma mig samt besökte Ljusbubblan. 

Sedan blev det lite mer promenader, besök i stan, pluggning, solning, myskvällar med pojkvännen, träffa vännerna och en knäppa-kort-dag för mig och Linnea i Boulognerskogen. 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0