Tis och ons

I tisdags var det en trevlig dag med vännerna där vi bland annat spelade kubb, cruisade runt i stan och i Finaland och så vidare. Inte nog med det var vi även till Finland på dagen och åt finsk glass vilket var jättegott.

Igår umgicks jag med Elin innan hon åkte med bussen hem, så därefter tog jag mig en promenad hem till Nadjas mamma där jag fick middag innan vi åkte till Rajalla för att kika runt i affärerna - så snäll som hon är överraskade hon mig med att köpa en jättefin fotlänk som jag blev jätteglad över :)

Efter det blev det att umgås med vännerna igen - det blev lite musik, prat och skip-bo. Jag och Nadja tog en cruising med bilen och hög musik denna kväll också, det brukar vara roligt faktiskt och det var det ju :) Vi åkte runt litegranna i Finland och kikade, det var ju trots allt fint väder och solen höll på att gå ner.
Kvällen avslutades iallafall hemma hos Nadjas mamma för att hälsa på och för att Nadja skulle få present utav henne.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0