Gårdagskvällen

Efter Luleåtrippen igår blev det chill hemma hos Nadja för mig, Nadja, Emil och även Elin som kom förbi för att umgås :) Vi färgade mitt hår då jag börjat få utväxt så nu är det snyggt igen. Vi åkte därefter till ABC i Finland för en kvällsfika vilket var trevligt, sedan blev det även en liten cruising med bilen med hög musik runt om i Finland och Haparanda. 
Jag och Nadja avslutade kvällen med att sitta på balkongen där vi satt och pratade vilket även det var mysigt. Nu lyssnar vi på musik och dansar runt i lägenheten medans vi gör oss iordning för dagen. Vi ska strax iväg på lite ärenden Nadja ska utföra. Sedan vet jag inte vad mer som händer idag :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0