Gårdagen - midsommardagen

Midsommardagen igår var kanon - mysig, trevlig och rolig på en och samma gång. Efter en liten sovmorgon åkte jag med familjen till Furuvik för att bara vi fyra umgås, titta på djuren, ha picknick och åka lite karuseller. Dock kunde jag endast åka två stycken med tanke på min onda arm, så det fick bli två karuseller där jag inte behövde hålla i mig med två händer. Men roligt var det iallafall må jag säga. När jag, mamma och pappa åkte piratskeppet tillsammans blev jag så lycklig och glad inombords när de skrattade, skrek och hade det kul. Efter det trevliga besöket i Furuvik blev det en myskväll för mig och min pojkvän, vi såg några filmer och hade det allmänt mysigt. Det var minsann en bra dag igår, och sådan man kan minnas och tänka tillbaka på :) Hoppas även eran midsommardag blev lyckad.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0