En tråkig incident

I torsags blev det fest vilket började både bra och roligt, dock slutade kvällen-/natten mindre roligt då jag var tvungen att åka till akuten i Kalix då jag råkade ut för en sak. Tur att jag hade med mig min underbara vän Nadja dit som självklart alltid stöttar mig :)

Incidenten som inträffade var genom att jag dansade på två stolar och ramlade bakåt, jag tog då emot mig med ena armen vilket gjorde att jag ännu inte kan röra min arm eller fingrar, jag är svullen och det smärtar så pass att jag är på gränsen att gråta vid varje rörelse. 112 ringdes och på akuten fick jag gips som togs bort dagen efter på värdcentralen i Happis där jag blev röntgad och en läkare som tittade på den. När läkaren skulle känna och klämma på armen var smärtan olidlig. Det läkaren sa är att jag måste börja försöka röra armen så gott jag kan och även äta inflammationshämmad medicin.

Det var lite kort över vad som hände, dock var det inte allt utan det var mer men det är ingenting som jag tänker skriva om. Inte nog med det är det drygt att skriva med en arm då den andra ligger som en död fisk och smärtar. 

Imorgonbitti när jag anländer till Gävle ska jag till sjukhuset med mamma för att undersöka armen igen, det funkar inte att gå runt med denna smärta mer. Jag vaknar av smärtan när jag sover, börjar gråta och vet inte vart jag ska ta vägen. Typiskt att jag ibland är så klantig. Aj aj.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0