Besök på akutmottagningen

Imorse efter att ha kommit fram till Gävle från den långa bussresan från Happis spenderade jag hela morgonen på akutmottagningen med mamma för att få min arm undersökt igen då den gör himla ont, är svullen och inte går att röra. På vårdcentralen i Happis sa läkaren att gipset inte behövdes då han inte såg sprickor eller något brutet så den togs ju bort. Dock kunde jag längre inte gå med denna smärta och besökte därför akuten idag där de undersökte och röntgade tills de då kom fram till att det är spricka i handleden och att gips behövdes. 

Efter några timmar på akuten, en gipsad arm och nya läkemedel som ska lindra smärtan åkte vi därifrån. Inte nog med det somnade jag i väntrummet på de hårda sofforna i cirka en halvtimma på grund av sömnbrist, jag sov inget i natten som var då jag hade så ont och natten innan det vaknade jag stup i kvarten. Därför är det nu läggdags för mig för att ta igen sömnen lite och för att orka upp till jobbet imorgonbitti.

Trots min otroliga trötthet idag har jag varit med min fina pojkvän, hälsat på hans mamma och hennes kille, därefter hälsat på mormor och morbror, och avslutandevis var familjen hemma här på kvällskvisten. Nu blir det godnatt för mig i hopp om att armen ska kännas lite bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0