Ännu en jättevarm dag

Idag har jag gått igenom ännu ett arbetspass och trevligt har det varit, även snabbt har det gått också som vanligt. Något förvånande var att jag imorse vaknade innan väckarklockan ringde vilket aldrig händer annars, alltså vaknade jag 05:40. Jag hade väl fått den sömn jag behövde då antagligen, jag somnade ju ändå kring 22-tiden så det var skönt att vakna av sig självt. Det hade varit härligt att åka till ett utomhusbad idag med tanke på värmen, men det var mysigt att sitta i solen, umgås och äta glass med några boenden på jobbet också :) Nu har jag fräschat upp mig med dusch och bad,- det har ju varit så himla varmt idag så det behövdes. Vad eftermiddagen och kvällen har att erbjuda återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0