En trevlig gårdagseftermiddag

Igår efter jobbandet cyklade jag hem och lånade bilen för att hämta tjejen jag är kontaktperson till. Trots min nervositet jag får innan jag sätter mig bakom ratten så gick det bra, det enda sättet att övervinna rädslan är att ta varje tillfälle i akt och köra bil så mycket jag kan. Dock blir det alldeles för sällan med bilkörningen. När jag hämtat tjejen jag är kontaktperson till åkte vi till några affärer innan vi åkte vidare till vårvik. På färden till vårvik hann vi med att se två bilolyckor - den ena värre än den andra. Av smällen från den första bilkrocken vi såg fick jag en puls på tvåhundra och hjärtat flög upp till halsgropen. Ljudet av smällen gav mig flashbacks från bilolyckan jag var med i för några månader sedan så det var lite känsligt. Den andra olyckan vi såg fanns där tre ambulanser, en polisbil och en brandbil som var på plats. Hur som helst kom vi tillslut fram till vårvik där vi hade en liten picknick och hade det mys på bryggan vid vattnet. Det var en trevlig eftermiddag borträknat med bilolyckorna.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0