Sommarkväll och Gröna Lund

Nu är det fredag och de senaste dagarna har varit trevliga,- onsdagskvällen bestod av middag på Java i stan och även sommarkväll med mina fina vänner Tessan, Kajsa och Linnea. På sommarkväll såg vi bland annat Sean banan och Basshunter och så vidare. Kvällen var hur som helst trevlig och det var roligt att träffa tjejerna igen. Även gårdagen var mycket trevlig och rolig då jag och tjejen jag är kontaktperson till åkte med en tidig morgonbuss till Stockholm för att vara på Gröna Lund hela dagen lång. Vi hann med att åka massvis med karuseller och även den nya Berg- och dalbanan som vi köade i cirka en och en halvtimme för att få åka - men rolig var den. En utav mina favoriter är Insane som både snurrar, åker högt upp och snabbt - den hann vi med att åka några gånger. Vid kvällskvisten åkte vi hem och jag var hemma hos älskling igen cirka kvart i tolv. Trött som jag var efter den fartfyllda och roliga dagen slocknade jag väldigt snabbt framför tvn.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0