Sista campingtimmarna och därefter jobb

Den sista kvällen på campingen igår var som tidigare skrivit mysig - kvällsbad, boccia, promenad i det fina kvällsskenet, kvällsfika i solnedgången och umgicks med mina käraste gjorde kvällen så mysig och trevlig som den var. Idag vid tolvtiden kom vi hem efter att ha hunnit äta frukost utomhus, städat ur stugorna och proppat in allt i bilen samt ett stopp i Tönnebro för en glass. Orsaken till att vi åkte hem så pass tidigt var för att jag skulle jobba ett kvällspass från klockan 14:00 till 21:30 som är det enda jag spenderat dagen i sin ära till. Nu är det godnatt för mig eftersom jag är jättetrött och även för att jag ska kliva upp imorgon för ännu ett arbetspass.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0