Ledig helg

Nu är jag inne i min andra lediga dag och har ännu en ledig dag imorgon innan det är jobbardax igen. Det har varit skönt att ha varit ledig med tanke på att jag inte varit ledig en hel helg på ett tag. Igår blev det grillning för mig och älskling hemma hos mig i Bomhus med familjen. Innan det tittade vi som tidigare skrivet på en lägenhet som vi kommer flytta till. Kvällen blev mysig med älskling framför tvn där vi såg en skräckfilm och sen en komedi. Idag har vi inte gjort så mycket mer än chillat, först ett besök till svärmor och hennes man innan vi alla åkte runt i några affärer. Därefter åkte vi hem igen till älskling för en middag och efter det åkte vi hem till pojkvännens syrra med familj, vi promenerade sedan tillsammans till deras bror där vi är nu.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0