En dagsutflykt med Eckerölinjen

På min lediga dag idag väcktes jag utav väckarklockan klockan sex imorse, det var då bara att stiga upp för att göra sig iordning för dagen. Vid sjutiden hämtade jag och min familj tjejen jag är kontaktperson till för att sedan åka vidare till busstationen där vi stämt träff med grannfamiljen. 
Vi alla åkte då med halv åtta-bussen mot Grisslehamn för att åka med Eckeröbåten till Åland och sedan tillbaka. Det var en väldigt mysig och trevlig utflykt vi gjorde och kan tänkas göras om igen om inte allt för länge. Förutom att umgås tillsammans så besökte vi taxfreen två gånger, spelade på spelmaskinerna, gjorde ett restaurangbesök och så vidare. 
Väl hemma har jag endast tagit det lugnt framför datorn med musik i högtalarna och mer än så kommer inte kvällen innehålla. Tv, datorsittande och bloggläsning kommer troligtvis min kväll bestå utav.
Imorgon väntas en tidig arbetsdag så det blir nog kväller tidigt också.




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0