Tillbakablick över de senaste dagarna

Här kommer en liten tillbakablick över de senaste fyra dagarna då min uppdatering varit så pass dålig.

Torsdag
Jag började dagen med att träffa tjejen jag är kontaktperson till, därefter åkte jag tillbaka hem till pojkvännen. För oss blev det då en mysig eftermiddag-/kväll då vi åt ute på restaurang och även solning. Detta avslutades med en myskväll.

Fredag
Studier och handledning stod på schemat så pass länge jag orkade, vilket inte var länge alls då jag inte var speciellt peppad på plugg denna dag. En eftermiddag med min pojkvän blev det här innan jag började jag mig iordning för kvällen. Vid femtiden träffade jag mina underbara vänner - Linnea, Kajsa, Tessan och Anja för ett restaurangbesök på Helt enkelt och även en timmes discobowling. Efter det åkte vi hem till Tessan för lite förfest och trevligheter innan vi slutligen dansa gärnet av oss på heartbreak resten av kvällen-/natten.
Det var en jätterolig kväll och det tackar jag mina fina vänner för ♥

Lördag
Här börjades det med en sovmorgon tillsammans med min älskade pojkvän inann vi var hem till hans syster för att umgås, dricka te och spela kort. Mot eftermiddagen blev jag och min pojkvän upphämtad av min familj då vi skulle äta på restaurang tillsammans, detta görs nämligen varje gång någon i familjen fyller år och det har mamma nyss gjort. Efter restaurangbesöket gick vi allihopa till en familj vi känner för att gratta två av dessa familjemedlemmar, därefter åkte jag och min pojkvän tillbaka hem till honom. Kvällen avslutades med en myskväll tillsammans med min pojkvän, hans syster och hennes kille där vi såg film och åt snacks.

Söndag
Idag efter att jag blev uppväckt av att min pojkväns syster kom och bankade på gick vi upp och fixade oss innan vi begav oss hem till henne för att umgås en stund igen, återigen blev det tedrickning och kortspelande. Jag blev sedan upphämtad av mamma och pappa för att hälsa på kusinerna och därefter följde jag med mamma och pappa till några affärer för att inhandla lite som behövdes. Nu håller vi på med middagen jag och min pojkvän, innan det var även vi till Ica maxi för att inhandla sådant vi behöver.

Nu har jag inte mer tid för detta, ni får ha en bra avslutning på denna vecka och söndagkväll! :) Troligtvis återkommer jag senare.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0