Lista

Dagens humör: Bra - jag är på bättringsvägen när det gäller förkylningen
Dagens klädsel: Jag sitter ännu i pyjamas eftersom jag bara pluggat hittills idag
Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig knut 
Dagens smink: Ännu har jag inte sminkat mig
Dagens planer: Studierna i första hand
Dagens väder: Det snöar nu och det har kommit väldigt mycket snö på marken
Dagens vill ha: Att jag ska vara helt frisk - men det kommer det också
Dagens tråkigaste: Pluggandet - jag vill hitta på något roligt istället
Dagens bästa: Att jag vaknade upp bredvid min älskade pojkvän
Dagens nedräkning: Om åtta dagar ska min individuella examinationsuppgift vara inlämnad, så nu är det dags att fortsätta med den

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0