Julefrid och nyåret är nu förbi samtidigt som jag inleder det nya året med att vara sjuk

Det har varit väldigt lite bloggande för min del under jul- och nyår. Men inte gör det mig något eftersom jag njutit av den härliga tiden - dock är den härliga tiden förbi, vi har nu landat på år 2011 och det är dags att hårdplugga, åka på kursträff i Skellefteå och helt enkelt återgå till vardagen som vanligt igen. 
Nu är jag hemma i Bomhus igen efter att ha sovit hos min fina pojkvän några nätter - gud så jag älskar honom, han är underbar och bäst på alla sätt och vis.
Dagen hittills idag har endast bestått utav en sovmorgon, filmtittande och ätit lite glass-/druckit te då jag blivit sjukling som många andra också är nu i denna tid. Så min dag har inte varit speciellt rolig eller aktiv - men så är det när man är sjuk, nu hoppas jag bara att jag slipper åka sjuk till Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0