En fin lördag med massa kärlek

Då var denna lördag över också, jag tycker att sista tiden bara rusat förbi och imorgon är det redan dags för en heldagsresa till Skellefteå för en kursträff med klassen skolan - Skellefteå Campus.
Så denna dag har bestått utav att packa, skriva ut viktiga papper, boka taxi från busstationen i Skellefteå till boendet, köpt matsäck och så vidare det som har behövts för att vara redo inför resan.
Det var även middag idag hemma hos mormor med henne, familjen och släktingarna från Luleå eftersom dem skulle resa hem nu ikväll.
Inte nog med det har jag självklart träffat min älskling också, jag kommer sakna honom eftersom vi inte kommer ses på cirka en vecka och det känns ju jobbigt såklart. Men det blir jätteroligt när vi träffas igen i slutet av nästa vecka - min fina Daniel, som jag älskar dig alltså mitt hjärta 



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0