Plus - Minus

++++  / Underbar känsla att bli klar med det individuella arbetet flera dagar innan deadline och även att nästa uppgift är färdigskriven trots att inlämningsdatumet är om en vecka

+++ / Det är nu helg - alltid lika underbar känsla när helgen inträffar

++ / För den supertrevlig pratstunden med Hanna igår under långpromenaden med hennes hund

++ / För stressen jag slipper ifall jag börjar med arbeten i tid och gör så mycket jag bara hinner och orkar så fort som möjligt så det blir mer tid över till annat och det går att känna sig mer avslappnad



- - / Vintern återkom, våren som var på ingång försvann så fort det började snöa och kylan återvände

- / För dem som borrade imorse när jag försökte hitta koncentrationen till pluggningen

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0