Today

Dagens humör: På ett helt ok humör, jag hade säkerligen varit på ett bättre humör om det vore helg fortfarande :)
Dagens klädsel: Jeans och linne
Dagens frisyr: Uppsatt slarvigt i en knut
Dagens smink: Idag kör jag på utan smink, det kan vara skönt ibland tycker jag
Dagens planer: Pluggning, handledning och träffa tjejen jag är kontaktperson till
Dagens väder: Cirka -8 grader
Dagens vill ha: Massa shopping av nya kläder, skor och väskor
Dagens tråkigaste: Pluggningsmotivationen som är spårlöst försvunnen, hittar ni den så säg till ;)
Dagens bästa: Det blir nog känslan efter att ha tränat klart idag
Dagens nedräkning: Trots att det bara är måndag kan nedräkningen till fredag påbörjas - fyra dagar återstår

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0