Stadenrunda

Nu har jag alldeles nyss kommit hem från stan där jag umgåtts och kikat runt med Tessan, vilket var väldigt trevligt då det var oerhört längesedan vi umgicks. Det började minsann bra för Tessan då hon stormar in i Gallerian Nian och berättar att hon det blivit fel på hennes pinkod på mobilen och att hon använt de tre försöken.
Hon hade alltså glömt att hennes pinkod är femsiffrigt och inte fyra, vilket resulterade i att hon behövde en pukkod för att ta sig in i mobilen igen. Så vi tog oss till en telefonbutik som fixade det till henne och efter att det gått en stund då hon även säger att det är fel pukkoden kom hon då på det att pinkoden var ju femsiffrigt. Bra kämpat Tessan! ;)

Med mig hem fick jag nya leggings och en mysig tröja från rean på Gina tricot, för en närmare förklaring vad för slags tröja det var kan jag säga att den har sådana där "armbågs-lappar". Tessan själv fick med sig ett par skor hem som hon med glädje inhandlade då hon upptäckte att det var tjugo procent i hela butiken. 


Här bjuds det även på en bild på mig och Tessan från i slutet av januari då jag, Tessan, Kajsa, Linnea och Anja discobowlade, åt middag på restaurang och slutligen dansade loss på krogen. En väldigt rolig kväll med andra ord.

Kommentarer
Postat av: tessan

HAHA! gumman då. riktigt trevligt idag, måste göras om direeekt när du kommer från harappis! kommer sakna dig <3

2011-02-24 @ 21:28:09
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0