Söndagen som redan är kommen

Tänka sig att söndagen redan är här, till och med har halva dagen redan gått förbi. Idag har det varit en riktig slappdag där jag i princip inte gjort ett skvatt, vilket naturligtvis kan behövas ibland. I denna stund står jag lite smått fryssen i väntan på bussen som anlände i samma tillfälle som den här meningen skrevs. Hur som helst är jag på väg till solariet nu, vilket ska bli underbart skönt. Därefter blir det till att åka tillbaka till mitt andra hem igen - hos pojkvännen där jag i princip bott senaste tiden :)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, hehe :) (Förlåt för sent svar förresten) Vad ska du göra i veckan som kommer då'? :)

2011-02-27 @ 18:49:37
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0