Söndag - sista dagen denna vecka

Idag har det inte blivit något datorsittande, därmed inga uppdateringar här. Dagen idag började med att vakna bredvid världens bästa kille, lika underbart varje gång kan jag konstatera ♥
Sedan promenerade vi en sväng, då vi även svängde förbi hos en vän till min pojkvän gör att hälsa på och även se hundvalparna som förövrigt vuxit på sig väldigt mycket sedan jag såg dem senast. Dem var så full i liv och hade världens energi
Därefter blev det en spontantripp med min pojkvän, hans mamma, hennes kille, systern och brodern för att hälsa på deras mormor samt kika runt IKEA och lite i Valbo

Nu: Datorsittande och bloggläsning i väntan på Solsidan och Big brother.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0