Min tisdag idag

Efter att ha studerat ett flertal timmar idag begav jag mig hem till min pojkväns mamma där systern till min pojkvän befann sig, just för att vi skulle umgås resten av dagen. För oss blev det då Uno-spelande, massa prat och mys med kattungarna. Sedan promenerade vi hem till min pojkvän efter att han ha slutat jobbat för att umgås alla tre, det blev till att laga middag och äta tillsammans samt ännu mer Uno-spelande. Dagen har varit väldigt trevlig och bör göras om igen snarligen :) Bara för en stund sedan åkte hans syster hem så nu blir det en lugn kväll med lite bloggläsning och se det avsnittet av Big brother jag missade igår innan det är sovdags.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0