Helgen har nu svischat förbi

Då var denna helt snart över och den har snabbt svischat förbi. I fredags blev det en trevlig kväll med pojkvännen, hans syster och en vän till henne med Uno-spelande och en massa prat och för att inte glömma besökte vi min pojkväns mamma då hennes katt fått kattungar i torsdags - åh, så söta dem var!
Igår gick hela dagen åt att besöka släktingarna i Hälsingland tillsammans med familjen och pojkvännen, på kvällningen när vi kom hem var vi trötta och därför fick det därmed bli en myskväll med film. Idag har jag och min älskade pojkvän inte gjort något speciellt alls, vi har bara varit och det har varit så härligt. Vi hälsade även på kattungarna idag igen för dem var så oerhört små och söta. Jag kan visa er några bilder jag knäppte på dem underbara ungarna, men det får bli om en stund då jag först ska skriva i processdagboken som vi gör i studiesyfte! :)
Men för att inte glömma hur vädret varit denna helg. Förbövelen vad det snöat och varit kyligt - vintern är nu tillbaka och våren som var på ingång får vänta ett tag till.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0