18e bilden: En bild på din fritid.



Egentligen bör jag bara ha bilder på pluggböcker men det är inte speciellt roligt att se. Som ni då förstått spenderar jag mycket av min tid till studierna och dess arbeten och allt vad det hör till att studera på distans. Förutom det har jag ju min pojkvän, familj och vänner samt tjejen jag är kontaktperson till som går åt till fritiden och det gillas enormt mycket. Om ni mot förmodan funderar vad första bilden föreställer så är det två pepparkakor sedan i julas där det står Mamma och Patrik (det skulle stå pappa såklart men det var mamma som skrev på den och det blev Patrik). Den bilden och bilden på min katt Smulan fick motsvara min familj i dessa bilder.

Annat jag gör på fritiden som inte fick synas är bland annat shopping, solning, träning och fotografering med min systemkamera. 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0