11e bilden: En person du kan berätta allt för.



Förutom att jag oftast håller det mesta för mig själv, är min pojkvän en person jag kan berätta i princip allt för och prata med när jag behöver det, hjärtat mitt ♥
Likaså till dem närmsta vännerna och ni vet vilka ni är. Och för att inte glömma mina underbara föräldrar jag kan prata med när jag vill och känner för ♥ Jag kan vara en väldigt öppen person som gärna delar med mig av tankar och erfarenheter, men det blir ofta att jag håller mycket inombords istället.

För alla nära och kära i min omgivning hoppas jag ni vet att mig kan ni berätta allt för och prata med absolut när ni vill och när ni känner behov av att prata med någon, jag ställer alltid upp för er :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0