Tredje avdent

Som tidigare nämnts tänkte jag berätta kort om den mysiga gårdagen. Jag, Daniel och vår katt Silver tog oss hem till min familj där vi lyssnade på julmusik, bakade pepparkakor, gjorde ett pepparkakshus, julpyntade, klädde deras julgran så fint och åt middag tillsammans.
Jag verkligen älskar min familj, enda från djupet av mitt hjärta

Tredje advent är det idag vilket har resulterat i en mysig dag även denna. Jag och Daniel har under dagen hunnit med en storstädning som iochförsig inte var speciellt roligt, men som ändå måste tas itu med. Men därefter blev vi hämtade av mamma och pappa för att följa med dem och en till familj på julmarknad. Väl hemma har jag och Daniel lyssnat på julmusik, adventsfikat, slagit in julklappar och klätt julgranen,- adventsmys på hög nivå.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0