Sista dagen på året tvåtusenelva

Sista dagen på året och för att hittills sammanfatta dagen och kvällen har den varit fin, mysig och trevlig med mina käraste. Det blev middag hos familjen med förrätt, huvudrätt och efterrätt,- däremellan en massa mys och att bara umgås tillsammans. 
Vi är nu hemma och inväntar mina föräldrar som kommer hit med fruktbricka, alkoholfri chamgagne, tomtebloss och se fina fyrverkerier smälla utanför för att ladda inför tolvslaget. 

Inför det kommande året har jag framför allt tre nyårslöften som jag ska göra allt för att nå upp till och klara av. Jag hoppas innerligt att dem alla går igenom och ska jag vara ärlig ser åtminstone en utav dem redan ganska lovande ut. 

Fint avslut på året med underbart sällskap 




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0