Shopping och bio

Nu är man nästan lite slut efter att först ha spenderat en lång stund på Ikea med Daniel där vi köpte en ny bäddmadrass till sängen, två sängbord och två lampor att ställa ovanpå. Därefter promenerade vi över till köpcetret där vi kikade igenom ett flertal affärer eftersom mellandagsrean ännu är i full rulle. 
På rean blev det inte speciellt mycket jag köpte, men fick tag i något iallafall trots den folkmängden som trängdes där inne. 
Efter shoppingrundan passade vi på att svänga förbi Daniels syster med familj för att heja innan vi åkte vidare hem där vi snabbt lämnade våra inköpta varor. På direkten åkte vi till mina föräldrar för att hämta upp hela familjen och även möta upp släktingar för att se på bio tillsammans inne i stan. Vi såg The Stig-Helmer story, en komedifilm som faktiskt gick att se, jag tyckte den var rätt rolig och skrattade det jag ett flertal gånger.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0