Mys med mosters lillhjärta och Idolkväll

Idag har dagen bjudit på en hel del trevligheter så med andra ord blev denna fredag väldigt lyckad. Efter att ha vaknat imorse klev jag på bussen för att åka hem till pojkvännens syster där jag umgicks med henne och hennes dotter. Jag hann med att mysa och kramas mycket med lillhjärtat som växer så det knakar. Hon blir i mars ett år och är nu i den åldern som är så otroligt charmig, speciellt hon är det iallafall. Hur som helst var det ett mycket trevligt besök jag gjorde hos dem.

Därefter blev det en kort stanrunda och ett besök hos solariet med Ida innan vi åkte hem till mig för att se semifinalen av Idol. De kvarvarande i Idol tror jag kommer bjuda på en riktig show i nästa veckas final så det blir spännande att se. Här på kvällskvisten har jag träffas bror min en stund och strax är det dags för mig att natta för ikväll.

Som sagt min fredag har varit bra, hoppas även er fredag varit det.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0